dijous, 8 de març del 2012

Base dades de gravats d'oficis


El nostre company, Francesc Aznar ens envia un link de gran interès: uns gravats del segle XVI: Eygentliche Beschreibung aller Stände auff Erden, hoher und nidriger, geistlicher und weltlicher, aller Künsten, Handwercken und Händeln ...Durch d. weitberümpten Hans Sachsen gantz fleissig beschrieben u. in teutsche Reimen gefasset,Frankfurt am Mayn: Feyerabend, 1568.

Hi podrem trobar molts gravats d'oficis artístics. Entreu-hi, n'hi ha per disfrutar  una bona estona.

4 comentaris:

  1. La veritat es que abans no coneixia res dels gravats, però amb la classe de Vicenç Furió vaig apendre i em va agradar bastant. Ens va ensenyar uns gravats que té ell con col·leccionista, de diversos artistes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anabel, el professor Furió té una col·lecció impressionant de gravat. Veure gravats és un plaer, però no sé si encara ho és més fer-los! ja ho veuràs. :)

      Elimina
  2. Jo tampoc en tenia ni idea de gravats i també, a partir de la pràctica amb el professor Furió, he começat a interessar-me i la veritat es que em sembla fascinant. Vaig estar a Madrid per les vacances de nadal -justament feina només un parells de setmanes que havia fet la pràctica amb en Furió- i, al Prado, vaig poder veure'n un munt en una secció del museu on només hi havia gravats. Em va encantar.
    Tinc molta curiositat per fer-ne encara que em sembla complicadíssim. Sobretot tenint en compte que se'n feien fins i tot de la mida d'un segell! Impresionant..

    ResponElimina
  3. No et pensis Daniel, el gravat és molt agraït. Només és "tècnica" i la tècnica s'adquireix. respecte al creativitat, això ja és més complicat!!! ja m'explicareu què vàreu fer amb el professor Furió, i així ho podrem complimentar quan fem gravat!!
    Per cert, no deixieu d'anar a veure l'expo de Goya. tot un mestre del gravat! podriem fer algun exercici amb ell!

    ResponElimina